Edukacja włączająca to aktualnie wiodący kierunek polityki edukacyjnej zarówno w Polsce, jak i w Europie. Ważnym celem edukacji włączającej jest usuwanie wszelkich przeszkód utrudniających wspólne uczenie się wszystkich dzieci – zarówno zdrowych, jak i tych z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Realizacji ww. celu w naszej szkole sprzyja wiele czynników, m.in.: podnosząca nieustannie swoje kompetencje kadra pedagogiczna, stosunkowo duża liczba godzin przeznaczonych na zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, innowacje pedagogiczne czy zajęcia dodatkowe, a także odpowiednie pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK.
Dzięki kolejnym wspólnym staraniom Szkoły i Organu Prowadzącego, zakupiony został zestaw umożliwiający prowadzenie zajęć metodą EEG Biofeedback. O korzyściach płynących z terapii metodą Biofeedback możecie Państwo przeczytać tutaj: https://poradniaterapia.pl/terapie/eeg-biofeedback-terapia/
Certyfikowane szkolenie przygotowujące do wykorzystania metody EEG Biofeedback w praktyce ukończyły p. Anna Fiedorowicz i p. Małgorzata Hołubowska, którym gratulujemy
🌹